czwartek, 24 stycznia 2013

Liebster Blog Award

    Jest mi niezwykle miło. Po raz pierwszy odkąd zaczęłam prowadzić bloga zostałam nominowana do wyróżnienia pod hasłem:

    Jest to dla mnie prawdziwa przyjemność, bo po raz pierwszy ktoś pokazał, że spodobał mu się mój blog. Czuję, że wyróżnienie jest szczere i jest to dla mnie prawidzy powód do radości. To wyróżnienie zawdzięczam blogowi http://zakochanewzyciu.blogspot.com/ prowadzonemu przez dwie przemiłe dziewczyny Kamilę i Kingę. W ramach nominacji przygotowały one dla mnie i dla 10 innych blogerek 11 pytań, na które z przyjemnością odpowiem. Moim zadaniem w ramach wyróżnienia jest nie tylko odpowiedź na pytania, ale wytypowanie kolejnych 11 blogów, które moim zdaniem zasłużyły całokształtem lub wyjątkowo fajnym postem na wysunięcie przed szereg innych blogów. Następnie powinnam te blogi poinformować o nominacji i zadać im 11 moich pytań. A oto pytania przygotowane przez Kamilę i Kingę oraz moje odpowiedzi:

1. Moja ulubiona książka to...

   Myślałam, że to będzie najłatwiejsze pytanie. W końcu prowadzę blog o książkach. A jednak... biłam się z myślami i w końcu, cała poobijana, postanowiłam wyróżnić dwie najciekawsze, najpiekniejsze książki, które przewinęły się przez moje życie. Dla tych, którzy czytają mój blog, dodam słówko "oczywiście", bo one będą wiedziały od razu, o jakie książki chodzi. A więc poprzedzone fanfarami tytuły to oczywiście "Przeminęło z wiatrem" i "Duma i uprzedzenie". A dlaczego? Bo mogę je czytać miliony razy i zawsze czuję tę samą radość podczas czytania.

2. W przyjaźni najbardziej się liczy dla mnie...

    Gotowość do poświęceń. Mam jedną prawdziwą przyjaciółkę, z którą już wiele przeżyłam i zawsze mogłyśmy na siebie liczyć. Gdy któraś potrzebowała pomocy to zawsze wiedziała, że tę pomoc otrzyma, nawet jeśli wymagało to poświęceń.

3. Nie wyobrażam sobie dnia bez...

    Jeszcze niedawno powiedziałabym bez zastanowienia, że bez czekolady. Teraz powiedziałabym, że bez słońca. Cierpię w dni pochmurne, deszczowe i krótkie i tylko nadzieja na kolejny słoneczny dzień trzyma mnie z dala od depresji.

4. Założyłam bloga, ponieważ...

    Zawsze chciałam rozmawiać o książkach. Jako, że mam niewielu znajomych, którzy są gotowi oddać swój cenny czas książce, nie miałam jak rozwijać swojej pasji. Pewnego pięknego letniego dnia rozmawiałam z koleżanką o moich dwóch ulubionych książkach i czułam tak wielką radość, że mogę się podzielić moimi wrażeniami z tak chłonnym i wdzięcznym słuchaczem, że czułam się naprawdę szczęśliwa. To był impuls, który po kilku miesiącach przerodził się w potrzebę. Tej ewolucji dopomógł pewien post i komentarz pod tym postem na blogu raspberry and red. Również blog maffashion miał na mnie pewien wpływ. Byłam pod wrażeniem Weroniki i Julii i tego, co robią i postanowiłam wreszcie zacząć robić to, co naprawdę kocham. Z tych trzech impulsów narodził się blog, który mam nadzieję przetrwa największe chwile zwątpienia i brak czasu.

5.W przyszłości chciałabym zostać...

     Kiedyś chciałam byc pisarką. Jako, że nia ma na to widoków to chętnie zamieniłabym to na pracę na rzecz zwierząt. Myślę, że i to się nigdy nie spełni, bo nie mam zwyczaju walczyć z przeciwnościami losu, ale nadzieję mieć warto. Póki co po prostu chcę być szczęśliwą w swoim życiu robiąc to, co kocham (czytając, tańcząc, pisząc, ucząc się języków obcych - bo kiedyś nie było mnie na to stać-i kochając drugiego czlowieka) i niczego nie żałować.

6. Na bezludną wyspę zabrałabym...

     Notebooka z baterią słoneczną i wgranym milionem e-booków, nóż i destylator do odsalania wody, bo z reguły bezludne wyspy znajdują się na Oceanach ;)

7. Inspiruje mnie...

    W tym momencie Maffashion. Tym, że prze do przodu jak taran i robi to, co daje jej szczęście. To dzięki niej, dzięki codziennej obserwacji jej ciężkiej pracy, pilnuję swojej systematyczności w prowadzeniu bloga, ponieważ jest to obecnie, prócz nauki języka angielskiego, tym co daje mi satysfakcję z własnego życia. Od kiedy prowadzę bloga, czuję bardziej niż kiedykolwiek sens swojego istnienia.

8. Coś co zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy to...

    Piękny widok, słońce, czekolada i zwierzęta. Nie jestem w stanie wymienić tylko jednej rzeczy, ponieważ wszystkie tutaj wymienione chwytają moje serce i rozciągają moje usta w uśmiechu. Ale chyba jednak najbardziej działają na mnie zwierzaki, zwłaszcza młode i hulające. Widząć młodego bawiącego się zwierzaka nie potrafię opanować chęci dołączenia do zabawy, i tylko siłą można mnie od niego odciągnąć.

9. Muzyka, która towarzyszy mi każdego dnia to...

    Kiedyś tylko latynoamerykańska (salsa, bachata, kizomba), obecnie także chillstep i delikatny dubstep.

10. Mój ulubiony serial to...

    Na południe. Mimo, że już go nie grają to i tak jest i pozostanie moim ulubionym serialem, zwłaszcza że mam go zgranego na płycie i w każdej chwili mogę po niego sięgnąć. A dlaczego jest moim ulubionym? Przez dowcipne dialogi, przystojnych mężczyzn i cudownego psa Diefenbakera :)

11. Gdybym mogła cofnąć czas to..

    Poszłabym na pewną imprezę ;)

 ******
     Wygląda na to, że jestem gadułą. Nie potrafię napisać krótko, zwięźle i na temat. A więc jest tylko na temat :)

    A teraz najtrudniejsza część zadania. Nominacje. Jako, że znam tylko kilka blogów, to zadanie będzie jednocześnie łatwe i trudne. Łatwe, bo od razu wiem, kogo chcę nominować. Trudne, bo będą to najlepsi z najlepszych (w moim mniemaniu), w związku z czym ciężko ich bedzie namówić do współpracy. Jednak jako niepoprawna optymistka poddam się nadziei, że jednak choć kilka osób zechce wziąć udział w zabawie, tym bardziej, że naprawdę jestem ciekawa ich odpowiedzi na moje pytania. Do tych najlepszych dostawię kilka blogów, które znam i które przykuły moją uwagę z jakichś powodów. Kolejność jest przypadkowa.

   Przypominam, że Liebster Blog to między innymi wyróżnienie za całokształt pracy na blogu. Dla mnie na dużo większe wyróżnienie niż moja nominacja zasługują i je wybieram do odpowiedzi, następujące blogi:
  
  1. http://madamejulietta.blogspot.com/
  2. http://raspberryandred.blogspot.com/
  3. http://cajmel.blogspot.com/
  4. http://rouquinmonde.blogspot.com/
  5. http://ewibar.blogspot.com/
  6. http://mariannan.costume.fi/
  7. http://loveandgreatshoes.blogspot.com/
  8. http://lumpexoholiczka.blogspot.com/
  9. http://emilyyyimaginationnn.blogspot.com/
 10. http://jeilliebean.blogspot.com/
  11. http://www.jestemkasia.com/

    W swoich pytaniach odejdę od tematyki ogólnej i skupię się na relacjach damsko męskich, gdyż zawsze pozostawały one w kręgu moich największych zainteresowań. Bardzo chciałabym się dowiedzieć jakie jesteście dziewczyny. Jeśli poświęcicie choć chwilę czasu na udzielenie odpowiedzi na moje zapytania, będzie mi niezmiernie miło :)

   A oto one:

    1. Jak przedstawiłabyś swój idealny typ mężczyzny? Mogą to być cechy charakteru lub wyglądu, lub mix tych cech. Wiem, że często wybieramy mężczyzn, którym daleko do naszego ideału, takie już jest życie, ale na pewno każda z nas ma jakiś typ, za którym ogląda się na ulicy, którego szuka w aktorach lub bohaterach powieści lub spotykając ten swój typ w tłumie ludzi, myśli sobie: "W takim mężczyźnie mogłabym się zakochać"...

   2. Czy w związku jesteś bardziej podporządkowująca się czy starasz się rządzić? A może zawsze szukasz kompromisów?

   3. Mając do wyboru karierę lub miłość wybrałabym... Czy gdyby na horyzoncie pojawiła się oferta ciekawej pracy lub inna oferta, na którą od dawna czekałaś, a z którą wiązał by sie wyjazd do oddalonego miasta i zostawienie chłopaka, z którym łączy Cię prawdziwy i szczery związek, a on nie chciałby z jakichś powodów jechać z Tobą - to czy zostałabyś z obawy przed rozstaniem czy mimo wszystko byś wyjechała licząc na trwałość Waszego związku mimo odległości?

   4. Gdybym podejrzewała swojego chłopaka o romans i na jego komórkę przyszedłby sms o późnej porze, a chłopaka nie byłoby w pobliżu zrobiłabym... Innymi słowy czy pochwalasz zaglądanie w telefon, pocztę swojego partnera.
, w ramach "opieki" nad związkiem?

  5. Zainteresowałam się jakimś mężczyzną a on ma dziewczynę/ narzeczoną. Wiedząc to zdecydowałabym...

  6. Mając do wyboru kawalera i rozwodnika z dzieckiem, których bym kochała tak samo, wybrałabym...

  7. W jakich okolicznościach wyobrażasz sobie perfekcyjną randkę?

  8. Gdyby Twój ukochany zaproponował trzy pieszczotliwe zwroty "misiu", kotku" i "rybeńko" to zdecydowałabym się na...

  9. Gdybyś mogła zdecydować czy chcesz być zupełnie zaskoczona zaręczynami czy wcześniej dostawać sygnały od swojego mężczyzny to...

 10. Wóz terenowy czy sportowy?

 11. Gdybym miała przestać prowadzić blog to zajęłabym się...

   Ostatnie dwa pytania miały złagodzić nieco moją wścibskość :)
   
   English version:

-->
All You have to do is answer those questions, then choose 11 another blogs you like and ask them your own 11 questions.

1. How will you describe your perfect man?
2. Are you chef or are you more obey in relationship with men?
3. Which will you choose: your relationship (love) or career?
4. Do you approve or disapprove reading text messages from your boyfriend’s mobile phone?
5. Imagine… you are interested in a man. He is dating with a girl or he’s got fiancée or girlfriend. What will you do? Will you give up or will you try to break up that relationship?
6. Which kind of man will you choose if you have to: unmarried or divorcee? Of course you will love both men the same.
7.  What would look like your perfect date?
8. “Teddy bear”, “kittykat” or “honey”- which of pet name do you prefer from your boyfriend’s mouth?
9. Engagement of your dreams- what would it look like?
10. Which kind of car do you prefer: off road car (for example jeep) or sports car (for example  Ferrari)?
11. When will you stop blogging what do you want to do in place of it…
 

8 komentarzy:

Rouquinmonde pisze...

Cieszę się ogromnie, że Twój blog został wyróżniony, jest mi również miło ze względu na wyróżnienie z Twojej strony :*. Na odpowiedzi z chęcią odpowiedziałabym Ci przy harbacie :)

Gone_With_The_Books pisze...

Chętnie bym posłuchała przy tej herbacie, niestety dzieli nas zbyt duża odległość :) Było to dla mnie oczywiste, że będziesz jedną z nominowanych:) Cieszę się, że zajrzałaś :*

Kinga pisze...

Super. Świetne pytania i dziękujemy za odpowiedzi na nasze.
Odkąd pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga to nie mogę się od niego oderwać.Lubię zwłaszcza te notki bardziej filozoficzne, refleksyjne i dyskusyjne.
Masz całkowicie innego bloga niż reszta i za to Cię ogromnie cenie.
Pozdrawiam.;)

ewibar pisze...

Jesteś genialna!!! Świetnie czyta się Twoje wypowiedzi, gdybym ja potrafiła tak pięknie pisać o tym co czuję na pewno odpowiedziałabym na Twoje pytania :) Niby to tylko kilka pytań ale myślenie nad tym jak je ładnie sklecić zajęłoby mi pewnie parę dni :P a nie mam zbytnio na to czasu :)
Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę powodzenia w spełnianiu swoich marzeń ;)

Kamila pisze...

jakie wyczerpujące odpowiedzi, wow! bardzo poważnie potraktowałaś zadanie - super! :)
pozdrawiam!

Gone_With_The_Books pisze...

Tak myślałam :) Mnie zajęło tworzenie tego posta pół dnia :D Również pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzinkę :)

Gone_With_The_Books pisze...

Jak już zaczęłam, to nie mogłam skończyć :D

Gone_With_The_Books pisze...

Pytania też refleksyjne zadałam ;) Ja to bym ciągle tylko dyskutowała i rozważała :D Dziękuję za te miłe słowa :)